HÖga Kusten / Carlskrona Rider

H

hästsko

:D Hejj!
jag ska önska mig ett par stövlar i julklapp och vill ha höga kusten / carlskrona riders stövlar ..

vilken är bäst ?

är carlskrona stövlarna i läder? eller nåt annat material , annars vadå?

höga kusten : är dem varma eller kan man han de på sommarn?

skulle va jätte snälltt att få svar !!!
ni kan ju gärna berätta lite om dem hur dom är i kvalitet , passform osv
:D
jätte snällt , tack på förhand

*kram hästsko*

Sv: HÖga Kusten / Carlskrona Rider

Jag har haft 2 par carlskrona rider o jag har vart MER än nöjd med mina! Det enda e väl att dom kanske e lite vida i skaften, jag köpte förvisso "vid" eftersom jag förrut hade relatibt kraftiga ben! O de gick mer än väl runt! Graninge upplever jag som smalare om man ska jämföra(har sånna nu) även om de inte va dom du frågade om ;) Men allafall mina carlskrona va bruna alltså inte i läder utan snarare nåt mockaaktigt, men dom svarta e va jag vet i läder. Jag tycker iallafall om den modelllen på stövlar! Lite lagom "klumpiga" sådär ;):p

dem låter ju hyfsade ,, :)

hööks har ju höga kusten 1279:- , och börjes carlskrona för 1093:- .. dom har båda samma måt i storleken , så jag kan ju åka till hööks och testa 39 , i vid eller normal och beställa från börjes :banana: ?
är det en bra stövel tkr du ,? kan man ha den året runt utom vinter tiden?
:D

tack för svaret :p

*kram*

Äh jag kör på med dem även på vintern! Köper man dom inte för små eller precis lagom så e de ju bara o knöla ner ett par raggsockar så funkar de super ;)

Ja jag tycker dom e kanon men sen e ju smaken olika! Prova dom på hööks o se va du tycker! Kanske inte alls passar dig........ Mina höll allafall många år!

va kul & höra , :D
aa ska testa

jag har ett par vinter ridstövlar med fårskinnsull till fötterna gossigt&varmt !:D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har, som så många andra säkert också har, hört att i tex graninge, höga kusten och carlskrona stövlarna kan man lägga en...
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: Jochanda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V