Hoforsrapport?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Picasso
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 154
P

Picasso

Någon som varit där och vet hur det varit med tävlingarna (brukar ju vara trevligt...), banorna och hur det gått, inte minst i EM-kvalsklassen?

min typ bästa kompis va 4a i EM kvalet =) debuten i msva! så jävla kul!! :banana: å så vann hon på storhästen oxå! andra starten i Lätt! hehe fett bra :) kul för henne! hihi!
casper vann!

Själv bor jag då i hofors och var med och hjälpte till under tävlingarna! Resultaten hittar du på www.hofors-rs.com under tävlingar tror ja, om dom inte tagit bort dom! Jag själv gillar vår terrängbana väldigt mkt, även om jag shälv aldrig tävlar fälttävlan. Sen vet jag ej vad andra tycker... :bump:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter När EM i fälttävlan går av stapeln på anrik mark i brittiska Blenheim i september, blir det på en bana signerad Mark Phillips.
Svar
0
· Visningar
219
Senast: Gunnar
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 417
Senast: Mirtai
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ikväll invigs ponny-EM i fälttävlan i Tyskland. Lily Herrmann och Derryhill High Silver Tempo, som gör sitt andra EM ihop, representerar...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka