höjning av barnbidrag

Status
Stängd för vidare inlägg.

millus

Trådstartare
När kommer höjningen av barnbidraget. Jag trodde det skulle komma denna månad men nu när jag ringde telefonbanken så sa rösten att det är samma summa som förut på väg???

Jag hade verkligen behövt pengarna nu, är i skriande behov!!!

//millus- fattigare än en urfattig kyrkråtta
 
Sv: höjning av barnbidrag

Tror att det kommer i december plus 100 kronor extra för oktober och november alltså 1250 kr :confused:

Någon som vet ifall underhållsstödet höjs oxå? Har för mig att jag har hört det, och isf blir även det retroaktivt?
 
Sv: höjning av barnbidrag

underhållsstödet har jag hört ändras från 1 januari till 1273 kr, men vet ej om det stämmer....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 951
Senast: Ava22
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 580
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 233
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Dottern 7,5 månad låg på min säng och jag skulle hämta hennes tandborste. Stannar till i dörröppningen och tittar så hon inte är så...
2
Svar
21
· Visningar
3 314
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp