Högerhängd tvättmaskin

Bapelsin

Trådstartare
Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre prisspannet (max 10.000kr). Varför finns det så få högerhängda tvättmaskinen? Blir galen.

Vet du någon får du gärna tipsa! Har googlat ihjäl mig men verkar inte vara så bra på det 🙈
 
Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre prisspannet (max 10.000kr). Varför finns det så få högerhängda tvättmaskinen? Blir galen.

Vet du någon får du gärna tipsa! Har googlat ihjäl mig men verkar inte vara så bra på det 🙈
Känner igen problemet, jag fick också leta.
Vår tvättmaskin har nu ett antal år på nacken så det är inte säkert att just den finns nu, men den är en LG, 7 kg Direct Drive WD-14120FD.
den har gått bra.
 

Bifogade filer

  • tvättmaskin.jpg
    tvättmaskin.jpg
    154,5 KB · Visningar: 17
Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre prisspannet (max 10.000kr). Varför finns det så få högerhängda tvättmaskinen? Blir galen.

Vet du någon får du gärna tipsa! Har googlat ihjäl mig men verkar inte vara så bra på det 🙈
Vi har precis köpt en LG som man kan välja sida på, det verkar ganska enkelt att ändra sida.
 

Liknande trådar

Hemmet Måste köpa en ny tvättmaskin och det blir nog en Logik. Men har aldrig hört talas om det märket tidigare. Är det ett bra märke? Någon...
Svar
2
· Visningar
1 089
Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
250
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
495
Senast: Åsa A
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 981
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ge delar från tupp till katt?
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Lösa benbitar
  • WE-tråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp