Hö analys

MsSleepalot

Trådstartare
Kan någon berätta för mig punkt för punkt exakt hur jag ska göra för att få en analys på mitt hö? Med betalning och vad det kostar och så?
 
Fölåt mej gubben!!
Känner mig jättetaskig som gör så här men jag vet inte hur annars göra!! Jag mådste få fråga hur man gör för att skapa en tråd??? Jag hittar trådar för alla möjliga funktioner men inte just det Känns jättfånigt att ha varit med så länge och inte kunna ställa en egen fråga!! Jag har för mig att jag gjorde det i tidernas begynnelse men hur jag gjorde...???? Snälla hjälp!!
 
När du är inne på listan med trådar i ett forum har du en knapp överst där det står "skapa tråd"

/Linda
 
Du beställer emballage för höanalys på tex. Analycen. www.analycen.se
Sedan får du hem en provpåse och en lapp där du fyller i uppgifter.
Ta sedan hö från olika balar, var försiktig så att du inte sliter ut höt från balarna, och lägg ner i provpåsen.
Lägg också ner den ifyllda lappen och skicka iväg.
(för protein,energi och mineraler kostar det 605 kr om jag minns rätt) Sedan kommer analysresultatet i ett brev med en faktura.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har insett att jag behöver komplettera med höpellets till min gamla häst. Tandkoll utfördes för en månad sedan, och hästen har...
Svar
4
· Visningar
610
Senast: lizzie
·
Foder & Strö Nu kommer en sån där okunnig fråga. Men vi skall iväg på kurs över dagen. Hästarna går på gräs så har inget hösilage vi kan ta av...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: Pegasus63
·
Hästvård Hej Har en ponny med strikt boxvila i minst 3 veckor till på grund av skada. Vi får inte strö med halm kan jag säga nu, hon står på...
Svar
3
· Visningar
395
Senast: Elo
·
Hästvård Igår skrev stallägarna att min häst låg ner i hagen, hon hade gått ifrån sitt hö. Stallägaren gick ut och reste henne upp då smaskade...
Svar
1
· Visningar
449
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp