Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag mailade till Hjortens och bad om pris på dels komplett analys, dels på enbart protein/energi (ska bara fodra med höt i 2 månader kanske, så det känns överkurs att ta en komplett analys, eftersom jag antagligen kommer att köpa ett fjolårssilage som har bra värden och använda det till allra största delen i foderstaten)
Någon som vet om Hjortens lab:s analyssvar anger Smältbart Råprotein eller bara råprotein?
På deras följesedel står det nämligen: "Ts, energi, råprotein, kalcium, fosfor, magnesium, kalium"
Är det någon som vet hur hjortens lab vill ha höet dom ska analysera. Ska man klippa ner det? Till vilken strl? Hur mkt vill dom ha?
Kan ej hitta den infon på deras hemsida...
Hästmänniskan Jag köpte en tre åring som kunde skritta och trava med ryttare. Galoppen har vi jobbat med från i år när han är 5 år. Jag tog inte hjälp...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.