• Trav
  • Trådstartare Trådstartare cämela
  • Startdatum Startdatum
C

cämela

är det bara jag som käner mig förvirrad och tycker att travforumet blivit jobbigt att kolla igenom sen det gjorts om? det var ju så bra som det var...

Sv: hmm...

jaha bra att jag kollat runt så noga haha. MEN jobbigt att kolla alla 3 underkategorier för att se om dt är nåt nytt. jag gilalr bekvämlighet men som du sger är det säkert fler fördelar?

Visst hade det varit bättre med en avdelning,men det här är ju ett fall framåt.Rom byggdes inte på en dag heller :angel: .

JAg upplever det lite rörigt men det är nog bara nyhetens behag.

Men va f-nken... smiliesarna har ju bytt plats. Nu höll det på bli tokigt...:rofl:

Jag tycker också att det verkar bli bra! :bow: :bow:

Nu HAR vi ett ställe där vi kan berätta om allt möjligt och ingenting också!

Och Trav-Avel på travsidorna!
Tack Ameo och Gunnar! :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 857
Senast: Twihard
·
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
801
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu vet jag inte var jag ska placera det här, inte hör det hemma i dejtingtråden då det inte är dejting, kanske i störningstråden...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka