Hm sportbh

vinkelina

Trådstartare
Skulle iväg på rehabilitering där det förekom en del gympa. Tyvärr har jag "växt ur" mina sportbhar så blev ett panikköp på hm, deras brottarmodell för 99 kr eller nått liknande.

Oj vad sköna de var, har inte gått med något annat sedan dess, tom köpt två till. Testade vanligt bh men aj vad det skavde :nailbiting:

Har rätt stora byst så funderar på om det kan vara "skadligt" med så billig bh. De känns bra och bystet hålls på plats, men borde man köpa nått bättre

Sv: Hm sportbh

såklart det inte är skadligt :) ...det som känns bra ska man använda , det enda är väl att brösten trycks ihop så det blir svettigt

Såna billiga sportbh använder jag som vanlig bh.

När jag ska sporta använder jag andra sportbh som är stadigare och som klarar av mer rörelse och håller min ganska stora byst på plats. Och därmed bra mycket dyrare. Men man kan fynda på rea och särskilt när det är halva reapriset.

Mjuka "sport-bh:ar" har blivit min nya favorit trots stor byst, så jäkla skönt att slippa byglar som skaver :)

Är en dyrare sportbh ännu stadigare typ? Njuter i alla fall av att inte behöva mixtra med axelband hela tiden som bara åker ner

Gå till en sportbutik, prata med personalen och provhoppa lite olika typer i provrummet. Sedan vet du hur mycket stöd du behöver.

Om du bara tränar inomhus och inte blir så svettig/inte ogillar blöta kläder är dry fit och liknande kanske inte värt att betala extra för. Men ett bra stöd är en bra investering.

Nu har jag iofs inte stora bröst, men den från HM är min absoluta favorit, den har dessutom hängt med i måååånga år nu och är fortfarande så grymt skön. Mycket bättre än de betydligt dyrare varianterna jag har. Tänker varenda gång när jag spenderat för lång tid i någon av de andra sportbh:arna att jag måste köpa fler av HM-sorten, för det är den som passar mig absolut bäst.

Om det känns bra och du tycker att den håller allt på plats är det väl bara att använda den. Det är väl lite individuellt hur mycket stöd man vill ha för bysten också

Jag har sportbh från shockabsorber, skulle aldrig kunna ha en sådan billig brottarmodell, har stor tung byst (75J) och jag vill ha mycket stöd (bysten ska vara stilla)

Min bästa sportbh är från HM, den modellen med dragkedja fram. Jag har D-kupa och de sitter som berget, inget skump så långt ögat kan nå.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka