Hm, Annas fågelköp igen..

T

Tican

Nu börjar jag vela. :crazy:

Nyss hade jag bestämt mig helt o fullt för undulat, men nu vill jag ha en nymf.

Hjälp mig. Vad skulle ni ta, ska köpa två första-fåglar. :) Har inte alltför mycket plats heller.

Dom är ju som roborovskis. Inget å ta i och blir itne tama. Blää. Inge kul å ha fåglar som man inte kan få tama ju.

En undulat och en nymf är väl en trevlig kompromiss? :) :idea: Så blir det.

Kan man ha parakitbur till en undulat o en nymf? :confused:

Undulat - helt klart!

I hela mitt liv har jag bara haft undulater.
Min allra tamaste dog för ganska precis ett år sedan. Pelles hemsida (ska uppdateras)

De är helt underbara djur. Min Pelle var som en lite hund. Gick hellre på golvet och satt på axeln än flög. Var lite utmobbad av de andra fåglarna så han tydde sig till mig, jag var som hans mamma :love:.

jagopelle.jpg

hm. va väl nån som sa att nymfar o undulater kunde bilda ett par???

Du skall ha två av samma art då de inte talar samma språk.

Anledningen till att inte jag har det (G&L) är att jaginte har fått tag på en till Greta, men det är också den enda anledningen.

Tänk dej att du sitter instängd i ett rum med en Kines.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 698
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 222
Senast: Sesca
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 828
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar