Hjorthorns olja

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare linda746
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 294
L

linda746

Har äntligen fått tag i flytande Hjorthorns olja vill ha lite tips om jag skall blanda ut det med något? Hur får jag ut det lättast på hästen? Vad skall man sätta det på hästen.
Tacksam för tips snarast.

Sv: Hjorthorns olja

Vi blandade med vatten... 1del olja/10 delar vatten har jag för mig att det var..(länge sen nu) ... Sen använder du en blomspruta och sprayar medlet på hästen...

Vart köpte du de? Vad kostade det?'

Skulle gärna bilja ha de :bump:

Jag hittade hjorthornsolja på vår bygghandel idag (bland trädgårdsprodukterna). 500 ml kostade 295 kr. Vet inte om det är ett ok pris eller inte?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
781
Hästvård Förra sommaren rasade ena hoven på unghästen och sedan dess har han lätt fått inpackningar i bärranden. Nu är allt bra förutom ett hål...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 191
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
548
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Tårna hoppar ur led, råd?
  • chimera/chimär