Moreeeno

Trådstartare
Hejsan! Skulle behöva lite hjälp! Det är såhär att jag skaffat ett sto med fin stamtavla men har lite svårt att hitta fakta om föräldrarnas föräldrar osv.
Undrar om det är någon som skulle kunna hjälpa mig att hitta lite fakta om hingstarna: Utah 1 HOLST och Toskaan. Och även tipps mig om en hemsida med fakta om avelshingstar som levde för länge sen.
Och så tillsist undrar jag även om någon vet hur man hittar tävlingsresultat internationellt? :)

Skulle vara MKT tacksam för svar :D

Sv: HjÄlp!!!

Och hur vet du att hon har en fin stamtavla när du inte ens har koll på stammen :confused:

Int.resultat får man från FEI

enligt vem är stamtavlan fin? Är hingstarna ens godkända?

Är det Quirte du har köpt?

I så fall så är Utah I ingen hingst utan ett sto, efter Caletto II-Ladykiller xx.

Toskaan är efter Flugel van Laroche - Fernalp, vet inte om det är någon superstam.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 732
Katthälsa Hejsan! Jag tog över en katt som var dräktig och allt så som förlossning osv har gått bra och jag trodde allt var frid och fröjd. Det...
Svar
4
· Visningar
2 197
Senast: Mia_R
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 629
Senast: TinyWiny
·
Avel Hej! Har ett litet sto på 1,52 m i mankhöjd e. Fort-Baron x ue. A-dur som jag är sugen på att veta mer om hennes härstamning men hittar...
Svar
0
· Visningar
677
Senast: Klein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka