Mysaan

Trådstartare
Vet att denna inte hör hit men någon som kan hjälpa mig??? Min video av märket Luma fungera i går men inte i dag.

Kan någon chansa på vad som är fel???
 
Sv: HJälp!

Nja det är som myrornas krig. Men hur kunde det hända över en natt? :confused:

Iofs är det 6 år gammal.
 
Sv: HJälp!

Det är lite svårt på rak arm att säga felet är. Myrornas krig låter det som att videokanalen inte är inställd (fel kanal alt. AV-ingång på TV).Testa att skifta scartutgångarna om du har mer än en. Testa med något annat band. Och till sist dumpa videon och övergå till DVD. ;)
 
Sv: HJälp!

Nu har vi testat allt. Till och med att byta ut några säkringar. Så nu blir det till att köpa en ny video.

:crazy:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
213
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 019
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp