G

gizzan

min hästs ena öga har blivit jätte svullet...samma visa som förra året de där förbaskade flugorna...jag har haft flug huva på henne tills igår, då jag upptäckte ett skav av den o vipps så e det kört....sitter här o ringer vetrinär nu, men e det nån mer som har de här problemen?? hur gör ni?? tror ni vetrinären skriver ut salva igen utan att komma??

Sv: hjälp..

Har du testat Hööks fula lila stretchluva? Den är jättemjuk och fin och sluter tätt kring ögon och öron så inga flugor kommer till! :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag gifter mig på onsdag och igår upptäckte jag början till munsår:eek: Har haft det en gång tidigare på exakt samma ställe, mitt på...
Svar
15
· Visningar
994
Senast: jemeni
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 053
L
Övr. Hund Varning att dethär är om av livning och död så läs inte ifall ni tycker att sånt är jobbigt! ❤️ Men jag undrar bara några saker om av...
2
Svar
39
· Visningar
4 016
Senast: Sol
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar