• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Express_Pearl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 113
E

Express_Pearl

har en sadel som måste bort nu blir tokig för ja måste ha igen pengarna för den!!

Någon som har ngt bra tips på bästa sätt att få den såld?!

Sv: hjälp?

Redan försökt men bara fått två svar på tre veckor och de hörde aldrig av sej igen.. :smirk:

Express_Pearl skrev:
har en sadel som måste bort nu blir tokig för ja måste ha igen pengarna för den!!

Någon som har ngt bra tips på bästa sätt att få den såld?!
Är det så brådskande att få den såld så får du nog räkna med att sänka priset på den rätt så rejält mot vad du egentligen borde få ut på andrahandsvärdet på den. Men varför måste du sälja den nu då ? Vad är det för sadel och vad har du tänkt ta betalt för den ?

Jag studerar (går i nian)om man säger så och la ut 1500 på en sadel och de pengar ja har ska räcka te mej och hästen (kläder, skoing,mat,m.m) d.v.s 850kr för barnbidraget plus 300 från mor å far..Nu börjar de dra ihop sej med pengar eftersom de e skolresa på gång..och då skulle de va gött å få igen dom 1500..

De e en kingstonsadel som knappt är använd..typtio gånger bara..

Lägg ut den på Tradera. Folk köper all möjlig skit där.

Säger som Diabolic_Kitten. Du kommer inte få mycket alls för din Kingston tyvärr. Det tar lång tid att sälja den och du komemr att få väldigt lite pengar för den.

Det finns massor med Kingston ute på annons, det är ingen vill ha dem...

Har för mej att någon som las ut på Tradera i vintras gick så småningom för typ 250:-..... :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka