S

skurt_nr1

Är ny här. :) Undrar hur jag lägger upp0 galleribilder m.m. Var ska jag trycka för att komma till "min sida" eller vad man ska säga?? Vill veta så mkt som möjligt om allt. :bump:

/Skurt :devil:

Sv: HjÄlp

Välkommen!

Klicka på länken "Kontrollpanel" här ovanför till vänster så kommer du till sidan där du kan göra personliga inställningar. Vill du veta mer om billdvisning m.m. kan du läsa den här tråden.

Okej.. Förstod inte så mkt men tack iaf.
Undrar bara hur vet man att man fått svar på forumet (gick in på tråden och kollade nu) och var/hur laddar man upp hästgalleri? (bilder)

Mvh Skurt :devil:

Antingen går man in i tråden o kollar eller så har man valt att prenumerera på tråden. Det gör man i menyn Trådverktyg. Har man ställt in så kan man få mail om det finns nya inlägg i en tråd man prenumererar på.

Bildgalleriet finns det flera trådar om.

Använd sökfunktionen ;)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Hemmet Med risk för att skämma ut mig totalt på bukefalos, jag behöver hjälp! När jag satte i laddaren till cykeln blixtrade det till och nu...
2
Svar
26
· Visningar
1 601
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar