C
CoNjAk
Jag har en d-ponny som är en fd ridskolehäst. när jag köpte honom var han våldigt trött på ridskolan och nästan bara gårr med på barnlektionerna den sista tiden på ridskolan. Han är en jätte trevlig häst, men han har noll respkt för människor!!! när jag håller på med honom i stallet står han oftast inte still, tigger (jag brukar så gott som aldrig ge honom godis) och om han är ensam med mig i stallet och ser en annan hästar blir han helt tokig och står inte still och bryr sig inte ettt dugg om mig!!! ibland när man leder honom så gåt han bara utan att bry sig om honom. det spelar ingen roll om jag stannar framför honom så går han bara rakt på mig!!!
så här håller han inte på varje dag, utan ibland respekterar han mig. jag är bestämd på honom och vågar ta i honom så det är itne jag som är mesig med han, utan det här är olater som han fått på ridskolan!
VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT FÅ HONOM ATT SLUTA???!!!
så här håller han inte på varje dag, utan ibland respekterar han mig. jag är bestämd på honom och vågar ta i honom så det är itne jag som är mesig med han, utan det här är olater som han fått på ridskolan!
VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT FÅ HONOM ATT SLUTA???!!!