B

B1an

Ja nu ligger jag rätt illa till känns det som... Jag har gjort en hemsida åt min kaningård på passagen. Jag var riktigt grön och fyllde i passagens instruktioner noga! Jag har programmet WS_FTP95 LE som jag använder till min hemsida!! När jag ska logga in så stod det på passagen vad man skulle fylla i för uppgifter. De uppgifterna fyllde jag i. Nu är det så att min mamma har fått en domän som inte är på passagen utan adressen är www."Namn".se. Vad ska jag fylla i nu då? För det är nämligen jag som ska göra sidan!! Vad ska jag fylla i på:

Host Name/Adress
User ID
Password
Account

Jag har absolut ingen aning!!
 
När din mamma beställt domänen måste hon fått några uppgifter skickade till sig. Där står det vad du ska skriva.
 
På min fyller jag i:
Hostname: www.zaga.se
UserID: det användarnamnet jag har
Password: lösenordet jag har
Account: ingenting (gjorde jag inte på passagen heller)
 

Liknande trådar

Äldre Jag är lite nyfiken på att undersöka om det är möjligt att få fram någon information om min biologiska familj, och kontaktade den...
2
Svar
24
· Visningar
4 925
E
Hästvård Jag har ingen aning om detta hamnar i rätt forum, om inte så ber jag om ursäkt. Jo jag har hittat en häst som jag ska ha på foder för...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: Empooo
·
IT & mobiler Snabbguide till Photobucket Så här skaffar du dig ett konto. *Gå till www.photobucket.com *Klicka på Join Now! *Fyll i dina...
Svar
19
· Visningar
3 628
Senast: Fazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp