Tajger

Trådstartare
Har fått hem Miscantusplantor som jag beställt. Det stod i beställningen att de inte skulle levereras förrän efter 17 mars, men de kom igår.
Vad gör jag? Klarar de sig några veckor i sina krukor, eller kan jag gräva ner dem redan nu?
Platsen där de ska stå är inte riktigt förberedd, men det går att peta ner dem. Men det är februari! Ok, snart mars. Bor i Halmstad, här är milt.
Nån som har nåt bra förslag?
IMG_8923.webp

Har fått hem Miscantusplantor som jag beställt. Det stod i beställningen att de inte skulle levereras förrän efter 17 mars, men de kom igår.
Vad gör jag? Klarar de sig några veckor i sina krukor, eller kan jag gräva ner dem redan nu?
Platsen där de ska stå är inte riktigt förberedd, men det går att peta ner dem. Men det är februari! Ok, snart mars. Bor i Halmstad, här är milt.
Nån som har nåt bra förslag?Visa bifogad fil 163068
Har du någon svalplats att ställa dom på. Risken är mest att det blir för varmt för dom om man har dom tex i fönstret. Mina krukade perenner står fortfarande i jordkällaren i väntan på värme.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 285
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 409
Senast: Magiana
·
Trädgård & Växter Jag har precis köpt ett radhus och inser ju nu när snön precis försvunnit och gräset börjat växa att jag nog borde lära mig nåt om...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: tanten
·
Relationer Jag har sedan ett år tillbaka träffat en man, han är ca 10 år äldre och han är egentligen mycket av det jag inte alls letade efter hos... 2 3
Svar
50
· Visningar
14 543
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka