Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag använder en vanlig hårkam för människor och tycker att den funkar bra. Men tror du att den kammen fungerar bättre?
Finns det något tillskott man kan köpa till katten så den fäller mindre, eller är det bara så att han fäller mycket? Han är en mix av norsk skogskatt och bondkatt. Fäller en skogis mycket överlag? Eller är det bondkatten som fäller? Jag har en till katt som är bondkatt och han fäller ganska mycket också, men inte alls så som lilla grå.
Okej. Ja, grå tovar inte ö h t. Så det är inga problem. Dock har han mycket underull. Och det är mest det jag kammar bort. Jag får ta och investera i en sådan. Han kommer inte tycka att jag är populär
Han tycker det kan vara gott att bli kammad en liten stund då och då. Men en längre stund blir han lite trött å grinig på mig. Är det också något man kan vänja honom vid?
De äter Friskies blöt och torrfoder blandat. Har provat royal canin, pro plan och andra dyrare märken jag inte minns namnet på. Men de gillar bäst friskies. De får en bit kokt kyckling då och då också.
Har hört att ett rått ägg i veckan är nyttigt för pälsen. Men inte alls populärt hos missarna.