Hjälp! Vi vill ha kvar våra pengar

N

Nouveau

jag undrar hur det är i era klubbar, om en sektion jobbar ihop en massa perngar, får sektionen penngarna då eller går de till klubben.
vi har en ponnysektion som har pengar och nu vill stora klubben ta dom pengarna. ska man få sin vinst eller sska man inte. finns det nån lag som säger hur man gör.

Sv: Hjälp! Vi vill ha kvar våra pengar

Det är upp till en förening att själv bestämma. För att svara skulle man behöva se stadgar och protokoll.

Har ni egen ekonomi, eller skulle ni ha fått bidrag från "stora klubben", om det hade gått dåligt? Har "stora klubben" utgifter också för ponnysektionen?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 595
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar