Bulldoozer
Trådstartare
Jahopp, det närmar sig med stormsteg.. Nästa helg så är det 10år sen jag och maken blev ihop, tre år sen vi gifte oss (man är ju smart och gifter sig "rätt" datum så slipper man hålla reda på flera ). Känns som om man borde fira på nåt sätt men fantasilös som jag är så har jag fortfarande inte tänkt ut nåt. Hjälp buke!!
Önskemål:
Billigt (helst under 5000 men ju billigare desto bättre)
Gärna övernattning
Trevligt
Maken gillar inte kryssningar (blir sjösjuk) och slipper nog gärna hästrelaterade aktiviteter, däremot nåt med träning, spa osv skulle han inte ledsen över. Vi bor i 08 området men en längre tripp för att hamna nånstans där det trevligt är inte fel men låt oss hålla oss till mellansverige.
Det känns som om jag skulle vilja ge honom nåt fint också men jag har ingen aning om vad..
Önskemål:
Billigt (helst under 5000 men ju billigare desto bättre)
Gärna övernattning
Trevligt
Maken gillar inte kryssningar (blir sjösjuk) och slipper nog gärna hästrelaterade aktiviteter, däremot nåt med träning, spa osv skulle han inte ledsen över. Vi bor i 08 området men en längre tripp för att hamna nånstans där det trevligt är inte fel men låt oss hålla oss till mellansverige.
Det känns som om jag skulle vilja ge honom nåt fint också men jag har ingen aning om vad..