Hjälp! Tävlingutrustning!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lady_flash
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 771
L

lady_flash

Jag har ett problem ! Jag kan inte välja vad jag sak klä på min häst på tävlingarna i helgen ... dessa alternativen finns:

1. vitt schabrak med vit/blå-passpoal + en blå John W. mössa med blå/ljusblå passpoal

2. Blått John W. shabrak med röd och vit passpoal, broderat hästens namn, matchande mössa

om det är till någon hjälp så är hästen en Tinker korsning (skäck) , byggs för att hoppa!!! :bump:

Sv: Hjälp! Tävlingutrustning!

om hästen är mest vit är det snyggast med det blåa schabraket, man är den mest svart/brun så är det även snyggt med det vita schabraket.....men rider du två klasser kan du ju ha bägge!

Lycka till på tävlingarna!

Alternativ 1, för mkt. matchning annars ;)

Jag antar att det är vitt i hästen? I så fall skulle jag ta det blå shabraket, för jag tkr inte det är fint med vita grejer på vita hästar.

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett lyxproblem som jag behöver hjälp med! Jag och stallkompisarna har bestämt oss för att ta regelbundna hopplektioner i... 2
Svar
25
· Visningar
3 436
Senast: Praefatio
·
Utrustning Jag måste beställa schabrak nu. Har ett presentkort som annars fryser inne. Men jag är helt genomusel på färger. Hästen jag har är en...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: Gimlan
·
Tävling Inom kort kommer vår klubb att skriva om ryttaravtalet med allt vad det innebär. Därför skulle jag vilja ha lite hjälp från er...
Svar
18
· Visningar
1 791
Utrustning Jag har precis rensat ut det sista efter Pinky som togs bort för 3,5 år sedan nu. Täcken som till en början sparade för att ha åt... 2
Svar
26
· Visningar
2 407
Senast: majabergman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Starlink
  • Textilåtervinning
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur