_FiA_
Trådstartare
Jag har precis köpt en bostadsrätt till ett riktigt bra pris. Dock behöver den fräshas upp då tapeterna är hemska. Det är en etta egentligen, men dom har byggt upp väggar så det blir ett sovrum, dock utan dörr , man får ha ett drapperi för dörröppningen.
Det saknas min tv bänk än så länge. Den är mörkbrun och ganska 2 och en halv meter lång, men bara en meter hög.
Hur ska jag tapetsera måla väggarna? I vardagsrummet har jag tänkt ha svart rött vitt tema, som ni ser har jag köpt till en del röda detaljer (filt, spegel,fotpallar). Jag älskar fondväggar och tänkte att en av väggarna i vardagsrummet ska bli en annan färg. Jag tänkte från början göra en röd fondvägg, men det kanske blir för mycket? Väggarna är ändå ganska stora.
Är det bättre med en svart fondvägg`Vad ska isåfall dom andra väggarna vara i för färg?
Gardiner vad ska jag ha för några?
Sovrummet ser ni att dom slagit igen en dörröppning med en vit stor skiva, jag tror inte den går att ta bort, så något tips på hur jag får den att synas mindre. Vilka tapeter eller färg tycker ni att jag ska ha ?
Hallen är det rosa nertill och smutsig vit upptill. Jag har inga ideer alls hur jag ska göra i hallen. ? Tips?
Köket är rätt sunkigt men det är för dyrt att göra om så det får vara så.
Badrummet är riktigt fint och ska inte göras om
Här kommer bilder på dom rum som ska göras om.
vardagsrum sett från hallen
Vardagsrum sett från balkongdörren
vardagsrum sett från hörn
Sovrum sett från vardagsrum. (det är så litet som det ser ut)
Sovrum sett innifrån
Hallen sett från ytterdörr
Hallen sett från hallgången
Hallen sett från kök
Alla tips och åsikter är välkommna!
Även andra tips om inredning förutom tapeter är välkommna!
Det saknas min tv bänk än så länge. Den är mörkbrun och ganska 2 och en halv meter lång, men bara en meter hög.
Hur ska jag tapetsera måla väggarna? I vardagsrummet har jag tänkt ha svart rött vitt tema, som ni ser har jag köpt till en del röda detaljer (filt, spegel,fotpallar). Jag älskar fondväggar och tänkte att en av väggarna i vardagsrummet ska bli en annan färg. Jag tänkte från början göra en röd fondvägg, men det kanske blir för mycket? Väggarna är ändå ganska stora.
Är det bättre med en svart fondvägg`Vad ska isåfall dom andra väggarna vara i för färg?
Gardiner vad ska jag ha för några?
Sovrummet ser ni att dom slagit igen en dörröppning med en vit stor skiva, jag tror inte den går att ta bort, så något tips på hur jag får den att synas mindre. Vilka tapeter eller färg tycker ni att jag ska ha ?
Hallen är det rosa nertill och smutsig vit upptill. Jag har inga ideer alls hur jag ska göra i hallen. ? Tips?
Köket är rätt sunkigt men det är för dyrt att göra om så det får vara så.
Badrummet är riktigt fint och ska inte göras om
Här kommer bilder på dom rum som ska göras om.
vardagsrum sett från hallen
Vardagsrum sett från balkongdörren
vardagsrum sett från hörn
Sovrum sett från vardagsrum. (det är så litet som det ser ut)
Sovrum sett innifrån
Hallen sett från ytterdörr
Hallen sett från hallgången
Hallen sett från kök
Alla tips och åsikter är välkommna!
Även andra tips om inredning förutom tapeter är välkommna!