Hjälp!! Snälla

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare EmeelieeS
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 835
E

EmeelieeS

upptäckte att min häst har en kula som typ flyter runt under hans hals precis under huvudet är det något farligt??:confused::cry::(

Sv: Hjälp!! Snälla

Min förra ponny fick en sommar fettknölar, en ovanför manken som man kunde flytta från ena sidan till den andra, och en vid bringan som gick flytta på. Detta var helt ofarligt och försvann under vintern och kom aldrig tillbaka.

tack gode gud för det :bow: nu är jag lättad trode det var något farligt som att vi var tvungna att avliva min häst tuur tack så mycket :bow::bow::bow:

Min har också så. Blev livrädd när jag upptäckte det, men sen såg jag att hon hade likadant på andra sidan halsen, så det är nåt som ska vara där. Några fettknölar har hon aldrig haft så det är inget sånt heller.

min förra häst hade det för många årsedan, tillslut stor som en tennisboll så vi tog henne till veterinären och de satte drenage(stavas?) som hon hade i två tre veckor, och sen var det klart!

Liknande trådar

Hästvård Jag vet att det står i info att en öppnad flaska metacam håller i 6 månader, men är det en så än där lite överdrivet snål...
Svar
18
· Visningar
811
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 242
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 074
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka