Hjälp snabbt!

Sv: Hjälp snabbt!

Vilken bra ide:idea::laugh:

Men som du säger, man skulle säkert sitta där fastklistrad och om det hände något skulle man bli galen och få panik lr nåt;)

Tack snälla det behövs!:bow:

Tänkte på en sak till. Ultuna är ruskigt stort också. Är Helsingborg lika stort? Blir ju ruskigt med folk och spring och massa ryckande i veterinärerna på en så stor klinik som ultuna... Då måste dom ha ett gäng veterinärer som jobbar enbart med att svara på frågor under besökstid... Skulle bli mycket dyrare att ha djuren där då också om dom måste ha den bemanningen...

Var länge sen jag var på Ultuna, men tror inte att Hbg är lika stort.

När jag hade hästen där så (om jag kommer ihåg rätt) hade de besökstid en timma på söndagen. Blev insläppt av en skötare, frågade om vet var upptagen och det var hon så jag skrev en lapp om vad jag ville och bad någon ringa vid tillfälle (vilket dom gjorde mån fm). Har såklart förståelse att vet har fullt upp, det viktigaste för mig var att hälsa på hästen - som detssutom blev avlivad dagen efter.
Jag var ganska ensam hästägare i stallarna, tror det var sammalagt två till som kom under timman som jag var där.

Även skara vill inte att man besöker hästen hur som helst. Mår hästen bra och allt går som det ska så behöver det inte springa ägare och andra på sjukhusen. Det blir så rörigt då och smittorisken är stor. Är det däremot risk för hästens liv får man hälsa på den.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 027
Senast: Freazer
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
664
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
373
Senast: animalasia
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka