Indyhope
Trådstartare
Är i vecka 32. Igår kväll var jag riktigt dum och sprang cirka 50 meter med en häst (för att kolla om den var halt) och direkt efteråt fick jag kraftiga smärtor i vänster sida, längs med magen ner i ljumsken och det strålade ut i bäckenet. Har inte kunnat gå ordentligt sedan dess. Ej heller kunnat ligga som jag vill eller röra mig. Måste använda mig av ett nattduksbord (!) för att ta mig fram, så att jag kan ta stöd av det och flytta vikten till bordet. Kan absolut inte flytta runt vikten från ett ben till ett annat utan att det hugger som knivar i sidan.
Ska till barnmorskan senare idag, men jag vet knappt hur jag ska kunna ta mig in på vårdcentralen.
Vad kan det vara? Har något gått sönder? Fostret sparkar som vanligt lika mycket. Någon som vet??
Har försökt ringa förlossningen för att ställa denna fråga, men de svarar inte (!!!!) fast jag har provat flera gånger. Tänk vilken panik jag skulle ha om jag skulle föda nu och ingen svarar!
Ska till barnmorskan senare idag, men jag vet knappt hur jag ska kunna ta mig in på vårdcentralen.
Vad kan det vara? Har något gått sönder? Fostret sparkar som vanligt lika mycket. Någon som vet??
Har försökt ringa förlossningen för att ställa denna fråga, men de svarar inte (!!!!) fast jag har provat flera gånger. Tänk vilken panik jag skulle ha om jag skulle föda nu och ingen svarar!