HJÄLP, problem med färgval.

Empalie

Trådstartare
Nu måste ni hjälpa mig o säga vad ni tycker o komma med förslag. Idag har vi grunmålat hela stallet vitt. Blev kanonfint. Stallet innehåller just nu bara två boxar vid en kortsida (ville ha denna delen klar så pållarna kan flytta hit kommer sedan succesivt att arbeta men resten) den målade delens väggar runt boxarna kommer nog får bli vita men frontväggarna(även boxdörrarna) plus väggen mellan boxarna funderar jag på att måla i nougat färg sedan blev jag sugen på att spraya gallrena mellan boxarna och fönstergallrena med guld hammalack!
Sitter o kollar på olika stall här och bli så otroligt fundersam på färgval. HJÄLP MIG!!!!!:bump:NUUUU

Sv: HJÄLP, problem med färgval.

Jag målade också hela stallet vitt när det var nytt.Sen hade jag bara träolja på boxväggarna och jag får alltid mycket kommentarer om vad ljust och fint det är.

När jag gjorde iordning sadelkammare blev det ju spånskivor på utsidan mot stallet......och det var ju inte snyggt vare sig vitt eller träfärgat.

Vi tog då hjälp av färgaffären.Vi plockade med oss en krubba och lite grimskaft och sånt.....så nu har vi färgkoordinerat stall.Haha.

Liknande trådar

Hemmet Har en förhoppning att hinna måla om fasaden i år men har fastnat på något så "roligt" som färgval. Så jag tänkte att bukefalisterna ska...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 606
Gnägg Förhoppningsvis blir det nybygge av stall här hemma nu i sommar. Det vi vill ha är ett betongstall. Nu får vi ju den lyxen att kunna...
Svar
5
· Visningar
1 109
Ekonomi & Juridik Stallet är reklangulärt och befintlig byggnad med måtten n 9*18 m. Längs med varje långsida skall det finnas en dörr. Dörren ut mot...
Svar
18
· Visningar
2 255
Senast: lizan
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 519
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Banta/slimma ner shettis?