Taxilock
Trådstartare
Precis som rubriken lyder så har jag problem med att en hel del av mina kläder luktar unket när de legat en längre tid i garderoben. Vi har relativt nya garderober från Ikea (sattes in för cirka 1 år sedan). Vad kan man göra för att få bort doften? Tvätta kläderna, ja visst men jag upplever att den kommer tillbaka om dom hänger länge i garderoben. Kläderna luktar liksom lite instängt/unket, vilket känns mindre roligt 
Jag har nu lagt alla mina kläder i tvätten och ska tvätta dom imorgon, tänkte låta dom hänga på tork extra länge så dom liksom får bli lite vädrade också. Har torkat ur garderoben med rengöringsmedel och just nu står det ett doftljus inne i den
Tänkte låta den stå öppen inatt för att försöka vädra ur.
Så är det någon som har några bra tips bortsett från det jag redan tänkte prova?
Jag har nu lagt alla mina kläder i tvätten och ska tvätta dom imorgon, tänkte låta dom hänga på tork extra länge så dom liksom får bli lite vädrade också. Har torkat ur garderoben med rengöringsmedel och just nu står det ett doftljus inne i den
Så är det någon som har några bra tips bortsett från det jag redan tänkte prova?