Men ifall nån annan kommer in nu och läser så kan den se det!Tråden startades 2008
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ifall nån annan kommer in nu och läser så kan den se det!Tråden startades 2008
Då får väl jag vara tråkig och säga att det är nog inte så solklart (att man skulle känna en näringsbrist och veta "instinktivt" vad man lider brist på alltså). Var har du hört det?Men ifall nån annan kommer in nu och läser så kan den se det!
Jag har i alla fall omedvetet dragit mig till saker jag haft brist på. Har nog hört det från nån äldre kommer dock inte ihåg vemDå får väl jag vara tråkig och säga att det är nog inte så solklart (att man skulle känna en näringsbrist och veta "instinktivt" vad man lider brist på alltså). Var har du hört det?
Ok, en personlig tro med andra ord.Jag har i alla fall omedvetet dragit mig till saker jag haft brist på. Har nog hört det från nån äldre kommer dock inte ihåg vem
Då skulle jag ha sug på lever, blodkorv och annat som innehåller mycket järn, det har jag inte det minsta sug efterJag har i alla fall omedvetet dragit mig till saker jag haft brist på. Har nog hört det från nån äldre kommer dock inte ihåg vem