Hjälp! Min 4:a åringa har patella efter operation

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Celui
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 704
C

Celui

Hej alla..

Hoppas att någon kan hjälpa mig att dämpa min oro.
Har en 4:a åring som har varit opererad 3 ggr för lösa benbitar mm.. Hans problem är att han har växt för fort han är nu 172cm och är bara 4:a år.
Han har nu patella problem och min fråga är om vi kommer att klara detta?! Räcker det med B-vitamin och träning eller är det kört... Kommer han att kunan tävla i framtiden eller bara fungera som vanlig ridhäst?? Jag nöjer mig med att bara ha honom hos mig men det hade varit kul och tävla honom i framtiden.

MVH Martina

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hjälp! Min 4:a åringa har patella efter operation

Knappast kört, bara att vänta o se om det finns kvar när han är i full kondition om det gör det så är det ju en enkel op i jämförelse med de tidigare.
PL

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det någon här som har erfarenhet av operation av knäskålar som hoppar ur led? Blev det bra? Hur lång var rehab-tiden efter...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: Fideli
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 146
Senast: tott
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 834
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 532
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka