Hjälp mig!!!!

Denver

Trådstartare
Jag har sett på min valack att han små "korvar" i ögat. Läste här för ett tag sen om att någon skrev att dom blev blinda då :crazy: Hörde sen med en veterinär om detta o han sa att de var vanligt o inget att oroa sig för.. :confused: Men nu kan ja inte släppa de.. hur är de egentligen??? Min 2 åring har oxå så men bara små "pluppar"...

En orolig Denver ägare

Sv: Hjälp mig!!!!

menar du "kletet"? Sånt som vi också får i kanten av ögat eller menar du något annat?

nää på själva horn hinnan på de blåa.. det ser ut som bajskorvar :crazy:

Inget att narvös för det är ett natuligt skydd mot solen, en vet sa att det kan liknas vid inbygda solglasögon.

Kram

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 877
Senast: Lhas
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 506
Senast: Sel
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 675
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 068
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • Valp 2025
  • Hullbedömning - hur tjock/smal "ska" hunden vara?

Hästrelaterat

Tillbaka