Hjälp mig.

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Bobble
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 827
B

Bobble

Jag har ett problem.Jag ska debutera LA för första gången. :crazy:
Och jag undrar om ni har några tips på vad jag ska tänka på.
Jag har lite svårt för att lära in programet.
Snälla hjälp mig.

Sv: Hjälp mig.

Jag brukar springa banan själv. :) Oftast ute på stallplanen. Ställ ut några hinkar eller dylikt som ska föreställa bokstäver och spring programmet! Funkar alltid för mig. :)

Lycka till!

break_a_leg skrev:
På lokal och regional tävling får man ha "läsare" med sig om man vill (läs mer i TR).

Hmm....innebär det i princip att de kan stå och skrika vad man skall göra eller? :)

Ja, men man måste hålla sig efter vad som står i programmet. Själv har jag aldrig sett någon använda sig av detta.

break_a_leg skrev:
Ja, men man måste hålla sig efter vad som står i programmet. Själv har jag aldrig sett någon använda sig av detta.

Tack för alla svar :bow:
Men får man verkligen ha läsare i LA?
Jag trodde bara det var i lokal.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
860
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det verkar helt omöjligt att hitta ett läppcerat som funkar på mig. Hjälp mig Buke! Nu har jag köpt på mig dessa. Eucerin gör ont... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 313
Senast: Trott
·
Mat Några år nu har jag velat göra egna praliner och i år tog jag äntligen tag i saken. Nu har jag 3 formar färdiga med pralinskal så nu ska...
Svar
10
· Visningar
456
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka