hjälp mig

sweep

Trådstartare
om ni kan
(ja jag vet att denna ska ligga på datorer egentligen)


hur gör jag så att mina bilder på webshots syns?
jag fattar inte vad jag ska göra helt..=)
har laddat upp bilder men kan inte visa dom för folk
 
har du gjort så att albumet är öppen? Hur gör du när du ska visa för andra? för om du ger en länk när du är inloggad så funkar det inte. Däremot om man går via communityn funkar det för mig
 
mkt konstigt att det inte funkar! Försökte söka via communityn men det funkade inte som du sa.. Är du säker om den är öppet för andra?

För fel på sidan är det inte, min funkar...
 
ska se om jag begriper den bättre..=)
jag har ju telia konto egentligen men det är nått jävla pucko fel på mina adresser så jag kommer inte in på dom
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: sicx
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: L(i)FE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp