Wysiwyg
Trådstartare
Har under det senaste året haft en gigantisk flaska frisörschampo och varit jättenöjd med detta. Tvättat håret ungefär var 3e till 4e dag och möjligtvis haft lite torrschampo i sista dagen. Mitt hår har varit fint och fräscht och ja, faktiskt sett ut som att jag tar hand om det ordentligt. När flaskan tog slut blev jag snål och tänkte "hur stor skillnad kan det vara egentligen, förut överlevde jag ju med mataffärsschampon" och köpte just ett sådant. Herregud. Mitt hår löper helt amok. Det är fett och torrt samtidigt, kliar, ser ut som en risbuske och måste tvättas varje dag annars ser det för taskigt ut.
Så, nu har jag bestämt mig för att ignorera min inre snåljåp och återigen investera i ett bra schampo. Kan förstås köpa samma schampo jag hade tidigare igen, var ju nöjd med det, men blir lite sugen på att testa något nytt. Har ni några bra tips?
Håret är blekt och slingat i längderna och kanske lite slitet för jag har det nästan alltid i tofs. Jag har fått höra att jag har en "fin skandinavisk hårtyp", antar att det är för att stråna är tunna och fina. Axellångt.
Så, nu har jag bestämt mig för att ignorera min inre snåljåp och återigen investera i ett bra schampo. Kan förstås köpa samma schampo jag hade tidigare igen, var ju nöjd med det, men blir lite sugen på att testa något nytt. Har ni några bra tips?
Håret är blekt och slingat i längderna och kanske lite slitet för jag har det nästan alltid i tofs. Jag har fått höra att jag har en "fin skandinavisk hårtyp", antar att det är för att stråna är tunna och fina. Axellångt.