Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hundskrället har satt i sig närmare 2 chokladkakor 70% Canal 150 ge styck + en stor kaka Fazzer mjölkchoklad, ca 300 ge? Han väger ca 20 kg o mår prima.
Behöver han veterinärvård? Tidsförloppet kan vara ca 6 timmar när jag sov.
Hundskrället har satt i sig närmare 2 chokladkakor 70% Canal 150 ge styck + en stor kaka Fazzer mjölkchoklad, ca 300 ge? Han väger ca 20 kg o mår prima.
Behöver han veterinärvård? Tidsförloppet kan vara ca 6 timmar när jag sov.
Transport på väg, Ulltuna är redo att ta emot honom.Åk til veterinären! Han har fått i sig höga doser teobromin!
Lycka till!Transport på väg, Ulltuna är redo att ta emot honom.
Lycka till!Transport på väg, Ulltuna är redo att ta emot honom.
Transport på väg, Ulltuna är redo att ta emot honom.
Tack alla, hunden på väg o Ulltuna redo att ta emot honom. Han borde vara där inom 50 minuter.Stort lycka till!
Tack alla, hunden på väg o Ulltuna redo att ta emot honom. Han borde vara där inom 50 minuter.
TS har inte själv möjlighet att köra.Får jag bara fråga, hur man 18:50 får svar att man bör åka in till veterinären då det är allvarligt med höga doser teobeomin, väntar att åka in med hunden först två/tre timmar senare?
Får jag bara fråga, hur man 18:50 får svar att man bör åka in till veterinären då det är allvarligt med höga doser teobeomin, väntar att åka in med hunden först två/tre timmar senare?