Hjälp mig könsbestämma

maria_b

Trådstartare
Hej!

Jag har två stycken tre dagar gamla kattungar som jag skulle vilja ha jälp med att könsbestämma om det går. Jag lyfte ut dem en snabbis för att fota, annars så får de vara ifred med mamman så mkt som möjligt.

Är den svarta möjligtvis en hane? O den "bruna" kanske en hona? Jag tycker det är svårt. Vad tror ni?

Katt 1 (svart)
Hstarkattungar076.jpg

Katt två ("brun")
Hstarkattungar074.jpg

Hstarkattungar073.jpg

O sen så en liten helkroppsbild på underverken:love:
Hstarkattungar079.jpg

Vad heter färgen på den "bruna"? och mamman nedanför? Är det blåtabby eller något sådant?
Hstarkattungar077.jpg

Tacksam för hjälp!

Mvh Maria

Sv: Hjälp mig könsbestämma

Du har helt rätt. Den första är en hane (man ser tom. kulorna) och den andra är en hona.

Mamma katt är bruntigré eller brunspotted med vitt.

Sötnosar hela högen.:)

Sv: Hjälp mig könsbestämma

Tack för hjälpen! Det har varit väldigt svårt att se när jag kikat på dem själv, men när jag kollade på bilderna jag tagit så syntes det mkt lättare!

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag ger idag RC Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie till mina två katter. Min svarta katt har haft urinsten för flera år sen...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: Nikan
·
Övr. Katt Jag hittade ingen färgtråd här på kattforumet, men jag vet att det finns en hel del duktiga kattmännsikor här som jag fräckt hoppas...
Svar
2
· Visningar
1 471
Senast: Sassy
·
B
Övr. Katt Hej! Har nog aldrig skrivit här förut men nu har jag funderingar på hur man gör när man tagit han om en mamma hennes 4 ungar (5v) och...
Svar
2
· Visningar
1 297
Senast: Sol
·
Övr. Katt I somras tog vi in sex stycken vilda katter. Fyra kattungar och två vuxna katter, bl.a. mamman. Jag har tagit med mig två att...
Svar
3
· Visningar
935

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka