Hjälp mig hitta videon!

Caoimhe

Trådstartare
Jag håller på att bli tokig! Letar som en galning efter en video som jag såg på Facebook för några månader sedan, men jag kan inte hitta den!

I klippet ser man en person gå in i ett rum, och strax därefter kommer en liten svart, lurvig sak (vad jag tror är en kattunge) som trippar fram och rör sig nästan mer uppåt än framåt. Det här upprepas ett par gånger. Någon som vet vilket klipp jag letar efter?

Det är inte nån sån här variant? Ingen av dem är svart, men jag googlade på walking cat, om det kan hjälpa dig med sökningen.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter att ha varit extremt stilla under ett par månader, och med tanke på att jag kommer att köra en motionsplan under våren, så var jag...
Svar
0
· Visningar
734
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 491
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 351
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama