Jag är på G att skaffa en till kisse och blivit kär i en liten herre som nu bara är ett par veckor gammal. Det jag inte förstår är vilken färg kissen har?
Den är typ mjukt cremeröd tabby på kroppen med väldigt breda stora ränder som liksom flyter in i varandra, väldigt mjuk färg. Ser man den rakt uppefrån så ser den inte randig ut utan bara från sidan liksom lite i ansiktet. Svansen däremot går mot en gråbrun nyans liksom kissens örontoppar och nos som även den är brungrå.
Lätt liksom brunmaskad skulle jag vilja kalla den? Men men men... finns det någon sådan färg? Vad kallas den då?
Det är en liten hankatt vi pratar om, om det nu skulle spela någon roll!
Tacksam för hjälp då jag är så nyfiken då jag inte sett något liknande!
Den är typ mjukt cremeröd tabby på kroppen med väldigt breda stora ränder som liksom flyter in i varandra, väldigt mjuk färg. Ser man den rakt uppefrån så ser den inte randig ut utan bara från sidan liksom lite i ansiktet. Svansen däremot går mot en gråbrun nyans liksom kissens örontoppar och nos som även den är brungrå.
Lätt liksom brunmaskad skulle jag vilja kalla den? Men men men... finns det någon sådan färg? Vad kallas den då?
Det är en liten hankatt vi pratar om, om det nu skulle spela någon roll!
Tacksam för hjälp då jag är så nyfiken då jag inte sett något liknande!