Return_to_the_moon
Trådstartare
Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och prata om problemet så har vi messat och missförstånd har det såklart blivit av det. Både hon och jag har fucket up barndom så vi får massa ångest av konflikter i nära relationer. Därför så har vi inte setts på länge och skriver bara ibland lite ytligt. Jag måste ta tag i att träffa henne och se om det går att lösa. Ångesten blir bara utdragen istället när jag låter tiden gå. Men! Varför gör jag det inte bara . Jag känner mig blockad och dagarna bara går.
En annan sak på listan är att boka tid för avlivning av 9-åriga myskatten med atros . Men hon är bra smärtlindrad så är ingen panik. Jag mår dåligt av att se hur hon går men samtidigt njuter jag av att vara med henne. Jag har bestämt innan jul så måste ringa inom snar framtid.
Något mindre känslomässigt jobbigt är att jag behöver ta itu med min hälsa. Något som jag vet har påverkat mitt humör negativt dagligen i flera år nu men ändå gör jag inget. Blir sen sen .
Så vad har ni för egna saker ni skjuter på och som ni egentligen borde ta itu med för att må bra? Som ni undviker för att det iallafall temporärt kommer vara jobbigt.
Vad har ni för tips att ge mig för att få tummen ur?
En annan sak på listan är att boka tid för avlivning av 9-åriga myskatten med atros . Men hon är bra smärtlindrad så är ingen panik. Jag mår dåligt av att se hur hon går men samtidigt njuter jag av att vara med henne. Jag har bestämt innan jul så måste ringa inom snar framtid.
Något mindre känslomässigt jobbigt är att jag behöver ta itu med min hälsa. Något som jag vet har påverkat mitt humör negativt dagligen i flera år nu men ändå gör jag inget. Blir sen sen .
Så vad har ni för egna saker ni skjuter på och som ni egentligen borde ta itu med för att må bra? Som ni undviker för att det iallafall temporärt kommer vara jobbigt.
Vad har ni för tips att ge mig för att få tummen ur?