ika77
Trådstartare
Ja det är som så att jag använder mig av virusprogrammet F-Secure 2007.
Men nu har det börjat blinka en röd varningsgrej(utropstecken) .
Detta beroende på att Virus-definitionerna är MYCKET gamla, står det.
Men jag kan inte för min värld hitta några som helst problem i inställningarna i virusprogrammet.
Han hämtar ju inte de de definitionerna automatiskt.. som han borde..
Detta är inte detsamma som de vanliga uppdateringar för det hämtas automatiskt.
Har kollat i Hjälp avsnittet och där står det att jag ska Aktivera allt som är Inaktiverat.. Men det finns inget som är inaktiverat som kan ha med hämtningen av de nya virusdefinitionernma.
Detta gör ju nu att datron känner ju inte igen alla de nya typer av virus som kommit de senaste 1,5 månaden.
Och det är nog bara en tidsfråga innan vi blir drabbade.
Är det nån som har F-secure 2007 här som är lite duktiga på detta eller kanske rent av har haft samma problem?
Det har inte hämtats några nya alls sen vi installerade det den 12 juni...
Det är Kritiskt nu!
Men nu har det börjat blinka en röd varningsgrej(utropstecken) .
Detta beroende på att Virus-definitionerna är MYCKET gamla, står det.
Men jag kan inte för min värld hitta några som helst problem i inställningarna i virusprogrammet.
Han hämtar ju inte de de definitionerna automatiskt.. som han borde..
Detta är inte detsamma som de vanliga uppdateringar för det hämtas automatiskt.
Har kollat i Hjälp avsnittet och där står det att jag ska Aktivera allt som är Inaktiverat.. Men det finns inget som är inaktiverat som kan ha med hämtningen av de nya virusdefinitionernma.
Detta gör ju nu att datron känner ju inte igen alla de nya typer av virus som kommit de senaste 1,5 månaden.
Och det är nog bara en tidsfråga innan vi blir drabbade.
Är det nån som har F-secure 2007 här som är lite duktiga på detta eller kanske rent av har haft samma problem?
Det har inte hämtats några nya alls sen vi installerade det den 12 juni...
Det är Kritiskt nu!