Hjälp med val av namn till katthane!!

tinituss

Trådstartare
Har tagit hem en katt från stallet jag jobbar på, men har inte kommit på något passande namn än.. känns lite trist att han inte har ett namn.. :crazy:

Vore kanske kul om det matchade med hundens namn (Isis)..
men ha inte kommit på nått bra..
Han är typ svart och vit.. med vitt över båda ögonen.. ska se om jag kan fixa bild snart..

Sv: Hjälp med val av namn till katthane!!

Isas fast då kanske risken är att de båda blir förvirrade eftersom det är likt Isis.

11946131.jpg

11946226.jpg

bild fixat.. vore kul om nån kunde säga vad han är för färg.. om han är svart eller inte..

Irras

Min skärm säger då att katten är svart ;) Men min skärm är så sjukt dålig. Kanske är han svartsmoke?

Hej!

Jag tycker att han ser ut att heta Minus :)
Jättesöt!

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 122
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 967
Senast: Zpunk
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 424
Senast: Hyacinth
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 445
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar