Hjälp med spel

Status
Stängd för vidare inlägg.

Modest

Trådstartare
Min andra tråd om The Sims ikväll, hm.

Jag ska installera "Djurliv" men då kommer det här upp när jag ska installera:

"Denna produkt kommer att skapa sparfiler i ett annat format än den spelversion du för närvarande har installerad. Om du någonsin avinstallerar den här produkten kommer tidigare Sims 2-produkter inte att kunna läsa dina sparfiler. Vi rekommenderar att du avbryter installationen nu och säkerhetskopierar sparfilerna till Sims 2 för alla användare. Du hittar information om hur du säkerhetskopierar dessa filer i filen Readme. Är du säker på att du vill fortsätta installationen?"

Grejen är att det inte står ett dugg om säkerhetskopiering i Readme.. :p
 
Sv: Hjälp med spel

Är det första gången du installerar en expansions ifrån Sims 2?

Jag har för mig att den kommer att fråga så där varje gång du installerar något nytt.
När du sedan har installerat så är det ifrån Djurliv som du kör sedan om du inte har året runt, eller jorden runt eller fritid som är senare expansionspaket i så fall vill spelet att man kör ifrån dessa, men spelet har ändå allt annat man har installerat.
 
Sv: Hjälp med spel

Det var inte så jag menade, men jag har löst det :D

Alltså, om du sen avinstallerar en expansion, så blir det nåt knäppt så att all sparning försvinner. Därför gör man en säkerhetskopia :idea:
 
Sv: Hjälp med spel

Jag trycker alltid på Ok och det har inte hänt nåt negativt än :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

J
IT & mobiler SNÄLLA, flytta inte detta till datorer. Det tar hundra år innan man får svar där och jag måste ha hjälp NU. Jag skulle behöva hjälp med...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: nidron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp