Hjälp med ftp...?

D

Doneloge

Jag har en ftp och har lagt upp lite bilder på den. Några av bilderna ligger i en mapp och nu vill jag ta bort denna mapp, men det blir bara fel och det står att det inte går, att jag ska kolla att jag har åtkomst till denna mapp..? Någon som kan hjälpa mig :confused: !
 
Sv: Hjälp med ftp...?

Har du provat med att först ta bort allting ur mappen så att mappen är tom?
Det FTP-program jag använder (eller om det är servern som hemsidan ligger på) kan inte ta bort en mapp om det ligger någt i mappen.
 
Sv: Hjälp med ftp...?

Jag har försökt tömma den och när jag kollar på ftp:n står det att den är tom, men när jag kollar på hemsidan står det att det finns grejer i mappen... Jag förstår inte riktigt vad som är fel..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
286
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
292
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
462
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp