_FiA_
Trådstartare
Nu har jag äntligen lyckats ta lite kort på min lägenhet. Jag har renoverat endel då lägenheten hade hemska tapeter innan (babyrosa, och sjukhusfärg) Jag behöver lite hjälp med tips på vilka fler möbler som kan bli snyggt. Jag är inte klar, men har kommit en bit på vägen. Väggarna känns kala, och jag vill få en lite mer hembonad känsla . Eftersom jag har vit och svart bas så blir det lite kallt, vill få tips på hur ni hade gjort om ni bott i min lägenhet. Köket är inte renoverat än, och anledningen att jag väntat är att jag verkligen inte vet alls vad som skulle bli snyggt och passa in med resten av lägenheten? Färger? Behöver främst hjälp med dom tomma ytorna i vardagsrummet och sovrummet. Och tips på hur ni hade gjort om köket! Klicka upp bilderna i större format så ser ni bättre! Varning för bildbombning Orkar ni inte se många bilder, lämna genast tråden
Vardagsrum
Gardinerna är jag less på tycker det känns tråkigt och lite kalt, tomt. Skulle vilja ha något mer böljande?
Rumsbordet, snyggt men lite opraktiskt
Fönsterbräda, inglasad balkong
Golvlampa, väldigt speciell men jag gillar den! Samma som Taklampan
Tavla
Tvbänken är gammal, men prioriterar annat först.
Bredvid tvbänken är det väldigt tomt, vad kan jag göra här?
Höga blomkrukor
Vardagsrum
Gardinerna är jag less på tycker det känns tråkigt och lite kalt, tomt. Skulle vilja ha något mer böljande?
Rumsbordet, snyggt men lite opraktiskt
Fönsterbräda, inglasad balkong
Golvlampa, väldigt speciell men jag gillar den! Samma som Taklampan
Tavla
Tvbänken är gammal, men prioriterar annat först.
Bredvid tvbänken är det väldigt tomt, vad kan jag göra här?
Höga blomkrukor
Senast ändrad: