Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Nu sitter jag och velar och behöver er hjälp!
Jag ska beställa ett schabrak från Mias rs och vet inte vilken färg på schabrak, kantband och passpoal jag ska ta. Det jag vet är att jag vill ha stora rutor .
Ponnyn är svartbrun, svart på vintern och svartbrun på sommaren. Har svart läderutrustning och en mörkgrå fårskinns"sadel".
Vilken är din favoritfärg? jag har mest grönt till min stora häst (fux) och rosa till den lilla ponnyn tex, lättare att macha om man fortsätter i sama skala
Vad har du för övrig utrustning - om du ska matcha? tex ska du ha något i den färgskalan som din ridjacka? mörgrå/grafitti schabrak med vit el rosa passpoal ljusgrå el rosa kantband?
Ja lite lyxigt . Hmm har inte så mycket färg på annan utrustning som jag behöver ta hänsyn till. Men det kan vara snyggt att matcha jackan.
Kanske grafitgrått med cerise kantband och silverpasspoal? Eller lila istället för rosa det passar hon riktigt bra i.