Hjälp med färg på nosgrimman

L

LinneaM

Har bestämt mig för att beställa ett döbertträns. Svart.

Men, tänkte först ta svart nosgrimma. Sen blev jag sugen på svart m vit fodring.

Han har inte mycket vitt, men ljusare man och pannlugg. Blir det konstigt med vitt?

Helsvart eller svart/vit nosgrimma?

Lite bilder, han ändrar färg ganska mycket, just nu (nyrakad) är han silvergrå i pälsen.

17128475.jpg

Från sidan
12758497.jpg

Sv: Hjälp med färg på nosgrimman

Jag gillar ju vit fodring, även om det kanske är lite "ute" nu med det. Vad har han haft innan för nosgrimmor?
Skulle jag vara du skulle jag ta med vit fodring, det sticker ut lite extra och de från Döbert med vit fodring är underbara:D

vitfodrat:love: snygging till häst förresten:p

Kl

Ja, blir nog med vitt.:d

Den jag har nu är 4 cm och helsvart. Får se om jag kommer ihåg att ta med kameran idag så kan jag fota med den jag har nu.

Antar att du har svart sadel?

Annars tycker ju jag att brunt hade varit übersnyggt på den! Svart blir så hård kontrast till hans lite röda ton.

Jag gillar ju vit fodring, även om det kanske är lite "ute" nu med det. Vad har han haft innan för nosgrimmor?
Skulle jag vara du skulle jag ta med vit fodring, det sticker ut lite extra och de från Döbert med vit fodring är underbara:D

ute?? :confused:

Jaa, det är det jag har hört allefall. Haha, men jag kanske har fel. Följer mitt eget mode :D

Ja, ska ringa och beställa idag, eftersom det inte har gått att beställa genom hemsidan.

Pmar

Fick ringa och beställa i onsdags, kommer om några veckor:D

Fint:love:. Hur bred är den? Ska köpa en dressyrnosgrimma till min ponny och funderar på om jag ska köpa en som är 3cm eller 4? Vad tycker ni? Tips på bra nosgrimmor under 500?
Förlåt för trådkap :o

måste bara fråga en sak, vart beställde du det ifrån? tog nämligen flera månader innan jag fick mitt! det fanns dock inte i lager så kanske beror på det..

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 519
Senast: Tjôta
·
Kropp & Själ Efter att ha varit avskräckt från hårfärgning sedan en misslyckad blekning i fjortisåren har Stormkast äntligen tagit mod till sig och...
2
Svar
22
· Visningar
7 316
Senast: nexxa
·
Övr. Katt Jag hittade ingen färgtråd här på kattforumet, men jag vet att det finns en hel del duktiga kattmännsikor här som jag fräckt hoppas...
Svar
2
· Visningar
1 471
Senast: Sassy
·
Hemmet Jag har precis köpt en bostadsrätt till ett riktigt bra pris. Dock behöver den fräshas upp då tapeterna är hemska. Det är en etta...
2
Svar
20
· Visningar
2 639
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar