Hjälp med examenspresent!

mysboll

Trådstartare
En av mina bästa vänner tar examen som lågstadielärare om några veckor och vi behöver hjälp med en passande present! 🙏🏻

Vi är fyra personer som går ihop och jag tänker mig ett maxpris på 2000kr ungefär. Hon önskar sig block och pennor eller ett armband i äkta guld. Tänker att något där emellan borde bli lagom.. 😂

Hon är i 30 årsåldern, har en dotter på 1 år och tre hundar och har ganska exklusiv smak.

Antingen något hon kan använda på nya jobbet i höst eller en upplevelse kanske, men vad? Vi håller till i skåne.

Litar på att buke löser vårt lilla problem! 😁
 
Varför inte ett armband i ”guld” 🤩 Jag älskar mitt från Skultuna. Sök på Skultuna armband häst så får du upp det. Finns andra djur också 😊
5441DF7E-E8F5-4717-943A-DDE59134A95D.jpeg

Mvh Miks
 
Ett par mindre örhängen i guld?
Märken som Edblad, Mockbergs och Caroline Svedbom har mycket fint i guld till humana och överkomliga priser om man som ni går ihop.
 
En vettig väska! Jag fick en konkenväsks när jag tog min lärarexamen för två år sedan! En något större variant där man får plats med dator, kalender, block och sådär :)
 
En vettig väska! Jag fick en konkenväsks när jag tog min lärarexamen för två år sedan! En något större variant där man får plats med dator, kalender, block och sådär :)
Vi har funderat på en väska. Vet att hon har en ryggsäck nu som jon trycker ner allt i. Men vilken väska isf? 😅
 
Vi har funderat på en väska. Vet att hon har en ryggsäck nu som jon trycker ner allt i. Men vilken väska isf? 😅
Jag fick en ”vanlig” kånken (får plats med dator och kalender typ), men min arbetskompis köpte i vintras en kånken 17”, tror jag den heter. Det är två fack i den. Ett fack för dator och ett fack för annat. Den blev jag lite avis på! Även om jag är nöjd med min vanliga kånken också :)
 
Jag fick en ”vanlig” kånken (får plats med dator och kalender typ), men min arbetskompis köpte i vintras en kånken 17”, tror jag den heter. Det är två fack i den. Ett fack för dator och ett fack för annat. Den blev jag lite avis på! Även om jag är nöjd med min vanliga kånken också :)
Hon är ingen kånken-person direkt. Låter dumt när man skriver det. 🙈 Men borde finnas massor med ryggsäckar som man får plats lite mer i. Får klura på den.
 
En lite snyggare jobbväska? En vän till mig har en "work bag" från Don Donna som jag gillar. Elegantare än en ryggsäck men rymmer ändå datorn och det mesta man behöver som lärare.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp