Hjälp med Dreamweaver!

H

Heira

Jag håller på med skolarbete, men får inte dreamweaver att funka som det ska! :cry:

Jag ska göra en sida med tre ramar, en till vänster (left) en i överkant (top) och så den "vanliga" sidan (main).

Länkarna ska jag ha i "left", och när man klickar på dem ska sidan visas i "main", men hur jag än försöker så lyckas jag inte!

Jag anger target som main, men det VILL inte! :( Vad gör jag för fel?

Snälla, nån som kan förklara ingående hur jag ska lösa det här?
 
Sv: Hjälp med Dreamweaver!

Om du tittar i paletten över frames så ser du vad mainsidan heter, oftast heter den ju mainframe. Titta i rullningslisten i rutan Target.
 

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 869
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter att ha varit extremt stilla under ett par månader, och med tanke på att jag kommer att köra en motionsplan under våren, så var jag...
Svar
0
· Visningar
733
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 437
Senast: Liten
·
Hundhälsa Till att börja med vill jag säga att veterinär har kikat på vår vovve 4gånger nu och vi blir inte klokare. Så därför vill jag se om...
Svar
5
· Visningar
1 080
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp