Lokkur
Trådstartare
Hej!
Det är så att vi i vårat stall, hitta våran grannes förra stall katt
(hon flytta och lämna kvar denna katten så dom nya skulle ta över henne, men dom gav henne bara mat ibland, så tillslut sprang hon väl bort, och de är över 6 månader sen tanten flytta, så vi har sett katten ca 4-5 gånger runt stallet bara)
ja iallafall. Så hitta min kompis henne igår när hon var ute och red. JÄTTE mager, man kan räkna knotorna på henne
Men vi ska ju nu försöka adoptera henne nu, om andra katten accepterar henne.,
stallet brevid verkar ju inte bry sig ändå.
Men har ni några tips om vad för mat man kan ge henne så hon får rätt näring och får i sig fett osv?
nu har vi gett henne junior mat från wiskas, både torrfoder och burkmat. Tänkte att kanske junior maten är lite mildare mot magen oså och mer fett i.
Och hon äter ju som bara den. Men finns de något annat vi kan ge henne?
Vi håller på att avmaska henne nu också.
För hon är väldigt vimsig, går lite vingligt med bakbenen typ som en katt unge. (Katten är ca 3 år) Och förhoppningsvis beror ju detta på att hon varken har fått mat eller vatten på flera dagar?
Katten är speciell för mig för hon är då mamma till mina två katter,
Så man vill ju att hon så fort som möjligt ska bli bra.
Just nu håller vi henne instängd i våran sadelkammare med värme. Så hon hinner återhämta sig.
Men vill gärna ha tips för sånt här. För detta har ja aldrig varit med om.
Men hur kan folk göra såhär mot sin djur?? Låta dom bli såhär.
Det är så att vi i vårat stall, hitta våran grannes förra stall katt
(hon flytta och lämna kvar denna katten så dom nya skulle ta över henne, men dom gav henne bara mat ibland, så tillslut sprang hon väl bort, och de är över 6 månader sen tanten flytta, så vi har sett katten ca 4-5 gånger runt stallet bara)
ja iallafall. Så hitta min kompis henne igår när hon var ute och red. JÄTTE mager, man kan räkna knotorna på henne
Men vi ska ju nu försöka adoptera henne nu, om andra katten accepterar henne.,
stallet brevid verkar ju inte bry sig ändå.
Men har ni några tips om vad för mat man kan ge henne så hon får rätt näring och får i sig fett osv?
nu har vi gett henne junior mat från wiskas, både torrfoder och burkmat. Tänkte att kanske junior maten är lite mildare mot magen oså och mer fett i.
Och hon äter ju som bara den. Men finns de något annat vi kan ge henne?
Vi håller på att avmaska henne nu också.
För hon är väldigt vimsig, går lite vingligt med bakbenen typ som en katt unge. (Katten är ca 3 år) Och förhoppningsvis beror ju detta på att hon varken har fått mat eller vatten på flera dagar?
Katten är speciell för mig för hon är då mamma till mina två katter,
Så man vill ju att hon så fort som möjligt ska bli bra.
Just nu håller vi henne instängd i våran sadelkammare med värme. Så hon hinner återhämta sig.
Men vill gärna ha tips för sånt här. För detta har ja aldrig varit med om.
Men hur kan folk göra såhär mot sin djur?? Låta dom bli såhär.