myfairlady91
Trådstartare
Var iväg med min katt hos veterinären idag, han har varit lite hängig de senaste dagarna och inte ätit/druckit så mkt. Tog blodprov på honom som visade att allt var bra med njurarna, men däremot så var det lite aktiviteter i levern. Hade ett för högt värde. Fick lite antibiotika och kortison, ska ha det i 30 dagar. Var uttorkad så han fick dropp oxå. Köpte specialfoder för leverproblem, Hills. Allt som allt så gick det på 1428 kr och då har vi inte hämtat ut medicinen. Men det är det värt, han har ju inte kostat så himla mkt i veterinärkostnader de senaste 13 år.
Jag undrar om det är någon mer som har gett sin katt Hills foder för just leverproblem och hur länge man ska ge katten det!?! Är det på livstid eller kan man gå över till annat foder när säcken är slut!?! Glömde fråga veterinären..
Vi ska inte tillbaka på återbesök om 30 dagar utan om katten är ok så är det bara att fortsätta som vanligt. Innebär det att hans levervärden är ok då!?!
Kan så himla lite om katter alltså..
Jag undrar om det är någon mer som har gett sin katt Hills foder för just leverproblem och hur länge man ska ge katten det!?! Är det på livstid eller kan man gå över till annat foder när säcken är slut!?! Glömde fråga veterinären..
Vi ska inte tillbaka på återbesök om 30 dagar utan om katten är ok så är det bara att fortsätta som vanligt. Innebär det att hans levervärden är ok då!?!
Kan så himla lite om katter alltså..